Budincă de chia

Mâine începe o nouă săptămână și m-am gândit că poate vreți să încercați și voi varianta noastră preferată de budincă de chia din acest sezon. 

De cele mai multe ori folosesc lapte vegetal pentru a pregăti budinca de chia. 

În felul acesta putem beneficia de toate proprietățile acestor minunate semințe. 

În seara aceasta voi folosi însă suc de pepene roșu pentru a hidrata semințele, căci nu am mai reușit să fac lapte de migdale sau cocos, cum îmi propusesem. 

 

Budincă de chia 

🍒Ingrediente:

* Consumul de chia este recomandat a se limita la 1/2 linguriță, din momentul diversificării, urmând a se ajunge la o linguriță, de cel mult două ori pe săptămână. În cazul adulților se recomandă limitarea la o lingură, de maxim două ori pe săptămână și neapărat hidratate, în cazul ambelor categorii de vârstă. 

🔊 ATENȚIE ❣️

Semințele de chia nu se consumă niciodată nehidratate! Raportul corect de hidratare este 1:9 (o parte semințe de chia și 9 părți de lichid). 

🍒Mod de preparare:

De fiecare dată pun semințele de chia la hidratat seara pentru a le servi a doua zi, dimineața. 

Le depozitez în frigider, în recipient ermetic. 

După ce adăugați lichidul pentru care ați optat amestecați puțin pentru a evita “aglomerările” de semințe. 

A doua zi pasez bananele cu furculița, le amestec cu semințele de chia și montez budinca. 

Deasupra amestecului menționat mai sus adaug piureul de caise (obținut tot prin pasare cu furculița) și fulgii de migdale. 

Uneori adaug și pulpa de migdale sau de cocos, rezultată în urma pregătirii laptelui vegetal. 

Vouă vă plac semințele de chia? Care este varianta voastră preferată de budincă? 

Așteptăm cu interes să ne împărtășiți variantele voastre preferate! 

Puteți găsi 👉 aici și alte variante. Enjoy ❣️

PS: Nu uitați să vă înscrieți la concursul organizat 👉 pe pagina de Facebook. Vă așteptăm cu drag! 

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*